Powered By Blogger

Monday, March 8, 2021

Adulthood is scary!!

Hai korang!'

Sihat tak? Semua OK? Ok jom aku nak bebel..

Tahun 2020 yang lepas ni banyak cabaran bagi aku.

Selain covid, banyak jugak peristiwa-peristiwa yang bertapak dalam hidup aku, contohnya bff kawin, kawan ofis ramai berhenti dan melebarkan kerjaya dekat tempat baru, krisis kehidupan single, housemate dari paya, memulakan hidup baru dekat rumah baru dan jugak tambah komitmen baru.

Fuh! banyakkan?! 

Tapi, walau seram macam manapun kehidupan ini, kena jugak kita hadap kan?

Tahun 2021, semoga semuanya baik!



Bebel sikit: ada orang, dengar cerita aku upload unboxing grill pan pun dia boleh kata "show off much!" padahal tak friend langsung dengan aku. Aku nak show off mende dekat kau..sis, jealousy is a disease. Repair hati tu dan move on! tak payah sibuk dok korek story IG aku lulz..


No comments:

Post a Comment